Nezabúdajte na odmeňovanie!
>   Časté otázky

Časté otázky

Ako postupujete v prípade, že tovar nemáte na sklade?

V prípade, že tovar nemáme na sklade vždy kontaktujeme Vás, objednávateľa. Nikdy neposielame bez Vášho súhlasu iný, podobný tovar.

 

Aká je dodacia lehota mojej objednávky?

Tovar zasielame po skompletizovaní Vašej objednávky do 48 hod. alebo po pripísaní úhrady na náš účet 2644668451/0200 (VÚB, a.s.) v prípade platbou prevodným príkazom.

 

Je možný aj osobný odber mojej objednávky?

Osobný odber Vašej objednávky je možný po telefonickej dohode na tel. čísle 0902 555 220 v našom showroom-e v čase od 9.00-20.00 hod

 

Vami ponúkaný tovar je možné vidieť aj naživo?

Áno je to možné. Radi Vás privítame v našom showroom-e, kde si môžete nami ponúkaný sortiment prezrieť, inšpirovať sa, prípadne sa osobne dohodnúť a poradiť sa s nami o všetkých možnostiach.