Nezabúdajte na odmeňovanie!
>   Ako nakupovať

Vitajte v internetovom obchode www.poharebest.sk

Kto u nás môže nakupovať

  • fyzické aj právnické osoby, súkromné osoby nepodniaktelia, obce a mestá, zväzy a združenia - každý, kto potrbeuje kúpiť trofej, pohár či plaketu
  • telefonicky môžete realizovať objednávku alebo konzultovať na tel. čísle 0902 555 220
  • zaslaním objednávky na e-mail info@poharebest.sk

 

Aké sú možnosti platby a dopravy

  • Platba na dobierku za poplatok 1 €, platbu platíte kuriérovi pri prevzatí tovaru
  • Platba vopred na bankový účet 2644668451/0200 - VÚB, a.s. (IBAN: SK66 0200 0000 0026 4466 8451)
  • Platba pri osobnom prevzatí v hotovosti v našej kancelárii na Svätoplukovom nám. 1, Nitra, budova Cupola - prízemie po telefonickej dohode v pracovné dni od 9.00 - 17.00.
  • Tovar zasielame kuriérom GLS, ku každej objednávke sa pripočítava paušálny poplatok 6€ za balné a doručovacie náklady.

  • Pri osobnom odbere nie je balné účtované.

  • Objednávky nad 99€ majú balné a doručenie kuriérom zdarma.


Ako postupovať pri nákupe

  • vyberte si konkrétny tovar ktorý chcete kúpiť
  • v detaile tovaru pod popisom si zvoľte množstvo, prípadne vlastnosť tovaru (farby, texty...), následne kliknite na ikonu "Kúpiť", týmto sa Vám tovar pridá do nákupného košíka ktorý nájdete v pravom hornom rohu. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
  • ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na Nákupný košík. K dispozícii budete mať obsah vášho nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť množstvo tovaru. Ak si želáte zmeniť počet kusov daného tovaru, zmeňte čislo v políčku množstvo pomocou kliknutia na + alebo -. Ak si neželáte vykonať ďalšie zmeny, kliknite na ikonu "Ďalej"
  • vyplňte fakturačné údaje, dodaciu adresu a kliknite na ikonu "Ďalej"
  • zvoľte spôsob doručenia a spôsob platby, skontrolujte si zadané údaje a potvrďte objednávku
  • následne Vám príde na e-mail rekapitulácia objednávky s informáciou, že objednávku vám potvrdíme po našej osobnej kontrole, či nechýbajú v objednávke žiadne informácie. V prípade potreby vás kontaktujeme a telefonicky/emailom ešte skonzultujeme detaily vašej objednávky.
  • v prípade akýchkoľvek problémov alebo nejasností nás môžete kedykoľvek kontaktovať

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru

  • V zmysle zákona majú fyzické osoby nepodnikatelia - spotrebitelia nárok na vrátenie alebo výmenu tovaru 14 dní bez udania dôvodu. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na osoby, mestá, zväzy, podnikateľov ani právnické osoby!
  • V prípade potreby vrátenia tovaru je tovar je potrebné poslať poštou k nám na adresu uvedenú v sekcii Kontakty aj s vypleneným formulárom "O odstúpení od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu"
  • Inštrukcie k vráteniu tovaru nájdete v Obchodných podmienkach alebo v Skrátenom návode ako vrátiť/vymeniť tovar, kde sa nachádza aj uvedený formulár, ktorý si stiahnete, vyplníte a pošlete spolu s tovarom.

 

Ako postupovať, keď chcete reklamovať tovar